Tréningy

 

Pred samotným tréningom je 10 minútová časť, kedy sa ľahko precvičuje celé telo, aby bolo pripravené na športovú aktivitu. Na okysličenie organizmu sa používajú dýchacie cvičenia. Tréning je vedený v precíznom osvojovaní si všetkých techník, v kondičnej časti, kde sú využívané úderové panely a vrecia, tiež práca vo dvojici a atletické prvky. Silová časť pozostáva z cvikov s vlastnou váhou a závažiami. Súčasťou každého tréningu je tzv. "sparing" a "klinč", pri ktorých sa natrénované techniky používajú ako nácvik samotného boja. Intenzita týchto techník je 20% z plnej sily, aby každý tréning prebiehal bez zranení. Vďaka tomu, že sú tréningy takto zostavované, zúčastňovať sa ich môžu všetky vekové kategórie žien a mužov. Na konci tréningu sa pomocou strečingových cvikov uvoľňuje svalové napätie a na základe dýchacích cvičení uvoľní celý organizmus, čo tiež  pomáha k vyplaveniu endorfínov. 

 

giant gym  giant gym  giant gym  

 

giant gym  giant gym  giant gym  

 

giant gym  giant gym  giant gym

 

VEDELI STE, ŽE:

 

giant gym  giant gym  giant gym  giant gym  

 

giant gym  giant gym  giant gym  giant gym  

 

giant gym  giant gym  giant gym  giant gym  

 

giant gym  giant gym  giant gym  giant gym